星期四晚成班朋友去飲酒,Anthony專登係中山殺返香港,咁啱Tammy個老細係杜拜黎左,我地就當然要一盡地主之宜啦!飲到三點幾先走第二朝仲要返工。但係咁高興既聚會死都抵啦!
 
醜相終需見大家1 醜相終需見大家2 醜相終需見大家3 醜相終需見大家4 醜相終需見大家5 醜相終需見大家6 醜相終需見大家7 醜相終需見大家8 醜相終需見大家9
我已經夠樣衰啦,果晚D相影到我仲大單(又肥、又醜、又"貓")自己見到都想死,影到我咁既相,
平時我一定全數銷毀兼夾殺人滅口,但係為左表示我既誠意同決心,我決定將D相公諸於世。
arrow
arrow
    全站熱搜

    Anise 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()